T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İSTANBUL / ARNAVUTKÖY - Malazgirt İlkokulu

Haberler

Haz

İl Milli Eğitim Şube Müdürü Sayın Mustafa GÖLLER, İlçe Milli Eğitim Şube Müdürümüz Sayın Hakan AYGÜN ve İl Milli Eğitim Koordinatörümüz Savaş Bey okulumuzu ziyaret ettiler. PIRS 2021 uygulama değerlendirme toplantısını gerçekleştirdik. Katkılarından ötürü kendilerine teşekkür ederiz.

May

2020-2021 Eğitim -Öğretim yılında PIRLS Projesinde ülkemizi temsil eden 4-A sınıfımız öğrencilerimizle okul rehber öğretmenimizin oluşturduğu kitaplar videosu hazırlandı. Emeği geçen tüm öğrenci, veli ve öğretmenlerimize teşekkür ederiz.

May

4/A Sınıfının PIRS projesi kapsamında yaptığı çalışmalar okulumuz Rehber Öğretmeni Duygu Kaya tarafından video şeklinde sunulmuştur.

May

Nis

Anasınıfı A ve B Şubeleri 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı için video hazırladılar.

Nis

1/C Sınıfı 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı için video hazırladılar.

Nis

4/A Sınıfı 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı için video hazırladılar.

Nis

4/A Sınıfı 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı için video hazırladılar.

Nis

1/B sınıfı 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve ÇocuK Bayramı için video hazırladılar.

Nis

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı için öğrencilerimizin evde yaptığı etkinlikler.

 

 

 

Nis

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramını pandemi kurallarına uygun olarak okulumuz 8. sınıf öğrencileri ile birlikte kutladık.

Nis

Çalışmalarından dolayı İstanbul Büyükşehir Belediyesi Trafik Müdürlüğüne teşekkür ediyoruz.

Nis

Nis

Otizm farkındalık gününde öğretmenlerimiz öğrencilerimizle birlikte etkinlikler düzenleyerek otizimli bireylere karşı farkındalık kazandırmaya çalıştılar.

Mrt

Okulumuz 4/A sınıfı öğrencileri ve öğretmeni ile birlikte Okuma Becerileri Gelişim Araştırması (PIRLS) projesi kapsamında İstanbul'un önemli tarihi yerleri olan Topkapı Sarayı, Ayasofya Camii, Süleymaniye Camii, Arkeoloji Müzesini içine alan tarihi yarım ada turu gerçekleştirildi. Yapılan gezide öğrencilere tarih bilinci kazandırmak amaçlanmış ve daha sonra ziyaret edilen yerler hakkında bilgilendirici metinler okunmuştur.